yollow, orange, blue, green, red. Atumn has everything

Igår det strålande väder så jag och mamma var ute och gick en promenad. Jag tog med mig kameran så jag kunde dokumentera den fina hösen och alla dess färger.. :) Min favvo är sista! Bakgrunden är ett träd som stod snett ovanifrån den där bommar eller vad det är.. ;) Åh hösten är verkligen den finaste årstiden! I alla fall om man kollar på färgerna.

Idag drunknar jag i plugg, men tog en liten paus för att redigera lite :) Har varit ganska effektiv idag trottsallt. Gjort stora delar av psykologin, ska bara skriva om några saker till och har bara lite små justeringar kvar på Joutonheimen redoisningen.. Ska läsa lite mediekommunikation så jag i alla fall har läst igenom det. I morgon måste jag börja på det andra svenska talet.. Men nu är jag redo för sängen!















Kommentarer
Postat av: moa

du är så otroligt duktigt fina du!

2010-10-12 @ 23:28:30
Postat av: frida

håller med moa!

2010-10-13 @ 21:18:27
Postat av: stina

PUSS! ni är så fina båda två! SNART syns vi

2010-10-13 @ 22:49:21
URL: http://stinaschellers.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

2010-10-14 @ 02:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0