Grekland; bildbomb del II

Lite mer bilder från Grekland! Har dock bilder kvar att redigera tror jag, eftersom jag inte är igenom alla dagar än. Men vi börjar såhär! ;)


Vi tog båten till Pireus Linnea och Sara var väldigt vackra, haha!




Det blåste något så fruktanstvärt mycket. Och det kan ha varit det roligaste på hela resan! Gud vad jag och Jajja skrattade. Hahah!




Det blåste endel så att säga! (det står liksom upp av vinden!)




Se, jag ÄR med på resan jaf också. I blåsten! hihih. (foto: jannike)




Vi åkte sånhär turistbuss (vad det nu heter..?) och hamnade på Akropolis! Dock önskar jag att jag hade haft ett vidvinkel så jag kunnat få lite fina bilder. Och att jag haft lite mer tid. De andra var väldigt "nuuuu går vi vidare!" Linnea och Jannike ställde i alla fall upp på denna bild ;) Hihi! (Atens alla hus som ni ser nedanför är i bakgrunden)




Jämt lite hus. Eller? Såg ut såhär åt vilket håll man än kollade!




Var tvungen att visa att jag också var på Akropolis, Haha ;) Nymålade naglar, fina tår och grejer...





Efter en helnatt i Atens nattliv var Sofia lite trött på resturangen.. ;)



Det kvar allt för den här gången. Kommer nog kika in mer lite mer bilder, typ från Akropolis osv. Av de "tillfällerna" jag redan visat. Men här är lite i alla fall!! :D


(I morgon är det hejdå-fest för Hanna som flyttar till London på måndag :( och på lördag fyller Jannike 18! Så lite tod för det mesta nu. Menmen!! Ni klarar er nog ganska bra ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0