jag är bäst; jag har körkort!

JAG HAR KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!! Ni fattar inte hur SKÖÖÖNT detta är!!!!!! Helt sjukt!!!!! Detta har tygnt mig sedan i vintras och speciellt efter min födelsedag, jag har kännt mig så jävla misslykad som människa för att jag inte tagit tag i det och så bokade jag innan Grekland bara för att jag visste att jag inte skulle ta tag i det på riktigt annars. Så i måndags hade jag teoriprov och idag klockan 10 var det uppkörning och jag klarade den!!!!  Så jävla underbart och jag måste vara bäääst i värden!!!! Haha, skojja.. ;) Men känner mig så jävla grym! JAG KAN OCKSÅ! Ååh, fattar inte att det är sant! Har kört runt lite hela dagen och jag ÄLSKAR att köra bil. Vill köra hela tiden!!!!! hihihi, ikväll ska detta firas! Det är Ankan och Yippie - Ki - Yay Klass reunion, för sista gången (vi hade fel om det förra gången!) Det är slutsålt och det kommer vara för mycket folk! Men hoppas det blir riktigt bra ändåååååååå :D Nu ska jag... vet inte... Sova eller nått. Haha! Så att jag orkar med hela kvällen och natten, vi hörs! HA DET BRA!!!


Kommentarer
Postat av: frida

haha jag och min kompis Agnes var och åt sushi :)

2010-09-02 @ 17:46:16
URL: http://forksandknives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0