Lilla jag

Ååååååh vad jag är sugen på att fota!!!! Har inte riktigt tid för det just nu. Eller när jag har tid så har ingen som jag kan fota tid.. ;) Måste komma på något grymt snart! I helgen hoppas jag att jag är i Västerås (Moa fyller 18), om någon bara vill ta mitt jobbpass. Nästa helg fyller Emma, helgen efter det är det Neas tur. Så det är inte mycket helger som jag har tid till fotografering ;) Menmen! Nu ska jag plugga och sedan träffa Nea!


En bild som Moa tog på mig i fredags när Hanna hade hejdå-party och vi har på Nöjes efteråt och såg Oskar Linnros :) Mitt hår är väldigt rött nu! Måste boka tid hos frisören snart!!


Kommentarer
Postat av: frida

snyggduär.

2010-09-06 @ 20:16:37
Postat av: Moa

håller med. snyggast i karlstad tror jag allt!

2010-09-07 @ 12:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0