Indien

Haha oj. Har visst inte skrivit ett inlägg på en vecka, men har väl tröttnat lite. Eller så är det bara för att jag inte har något att visa.
Antagligen båda delarna... Men Det är väl så ibland också.

Jag blir toktig över att:
1. Det är vinter och snö, alla mina foto-idéer har med vår och sommar att göra.
2. För de få idéer jag har som går att göra på vintern har jag inte tid för att göra.
3. Att det ungefär är 3 ljusa timmar på dagen (okej, jag överdiver men..)

Men jag är igång med projektarbetet på riktigt och just nu håller jag på att välja vilka av alla mina bilder jag ska ha till vad...
Här får ni en bild som inte kommer vara med på utställningen, men jag gillar den verkligen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0