min finaste lilla systerson

JUST NU är det inte bra. Jag har en inlämning i morgon som jag inte vet hur jag ska få ihop.(VA SKA JAG SKRIVA?? ) Jag är sjuk och hostar och
har ont i huvudet, halsen och magen. Jag har varit hemma idag för att jag ska plugga (och för att jag är sjuk då, men tänkte att jag verkligen ska
PLUGGA) men jag har knappt gjort något.. Jag försöker hitta den där jävla informationen men det GÅR INTE.

Jaja, min finaste lilla systerson Oliver var hemma hos oss igår. Han har börjat smila massor och är så himla bedårande att jag bara vill äta upp honom!
Sista bilden är bara så himla mysig. Mormor och barnbarn, åh.
(är medvetet om att bilderna inte har så himlans bra skärpa, men de får va så ibland.)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0