Väskor



Sitter och lyssnar på Oskar Linnros och drömmer lite.. Blandannat om dessa underbara kamera väskor från Kelly Moore. Sjukt smarta eftersom
de inte skriker DET HÄR ÄR EN KAMERAVÄSKA!!! samtidigt som de fyller funktionen liksom, hade jag haft 2500 kronor över hade jag klickat
hem någon av dem direkt ;)

Ikväll ska jag i alla fall på bio!! :D 127 timmar har premiär och som den biogalning jag är måste jag ju gå ;) Imorgon ska jag på knytkalas
så måste åka och handla lite också! Mammi är i NY så jag har FULL tillgång till en av våra bilar en under tiden ;) Underbart! Hahahah..
Sedan jobbar jag både lördag och söndag så det blir en ganska lugn men händelserik helg (hur går det ihop? hahah jaja, men ni fattar..)


Kommentarer
Postat av: CJ

Smart och snyggt!

2011-03-01 @ 17:38:54
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0