Ny älskling & nyår

Jag har blivit kär. Ja, lika töntigt förälskad som alla verkar bli när de får sin bebis. Jag vill bara ta på den, tycka och testa vad som händer, känna och klämma HELA tiden. Kan inte låta bli min bebis.... Månader av väntan är över, min iPhone 4 har kommit! ;)

Nu måste jag dock hoppa in i duschen och fundera hur jag ska komma till och från jobbet ikväll/natt.. Slutar 00 eller 00.30, ingen buss och ingen bil... yeeeey (y)

Här har ni i alla fall de bilder jag tog på förfesten på nyår! :) Hade glömt blixten hemma och hade nästan inget batteri (jag var stressad!!), men några bilder hann jag med innan den dig oc vi skulle dra! :D

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0