Blueblue water

Jobbade både idag och igår. Planerade Grekland igår, vi åker natten till söndag!!! Awesome!!! Vi har äntligen fått ganska klart över vart vi ska bo osv. Bara inte exakta dagar, men det spelar ingen roll! Hotell på en ö som heter Egina i ca 5 nätter och sedan i Sofias farmors lägenhet i Pireus (går att ta tunnelbana in till Aten osv) i fyra nätter. Som det ser ut just nu i alla fall, kan bero på lite ;) haha! Det kommer bli GRYMT! Så jäävklans taggad!

Åker till Neas stuga i morgon och sover där en natt tillsammans med Nea, Linnea, Moa, Elias och Viktor! Hoppas att det inte regnar på oss och att vi får en fin solnedgång som vi burkar ha där nere. Magisk plats är det, helt underbar! Ååh. Det blir fin avslutning på sommaren, Neas stuga och Grekland. Underbart


Det är en annan kväll än den andra bilden, därför är det helt olika färg. Det var ingen solnedgång på samma sätt denna kvällen som den andra. Men det var väldigt fint ändå :)



Kommentarer
Postat av: moa

hahaha ja jag vet var nog inte riktigt helt med, vi firade ett och ett halvt år!

2010-08-10 @ 10:36:16
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-11 @ 01:30:29
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: hanna

Du ska nog inte fråga min om själva filmen var bra, haha ..... Men ROB ÄR SÅ UNDERBAR och han spelar så bra. Han ska vara en lite nördig och socialt handikappad kille. Efter ett tag glömmer man bort att det faktiskt är han, så han är en grym skådespelare!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-12 @ 12:46:54
URL: http://svartvitluffare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0